Reklamacje i zwroty

Gwarancja: Wszystkie produkty znajdujące się w ofercie sklepu są fabrycznie nowe i są objęte pełną gwarancją producenta.

Reklamacje:

- jeżeli po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady jakościowe powinien odesłać wadliwy towar na adres sklepu: Virde Polska Sp. z o.o, ul. Wolności 124, 41-500 Chorzów,

- aby reklamacja została rozpatrzona, załączony do przesyłki wniosek reklamacyjny musi zawierać pełne dane teleadresowe Klienta, informację o powodzie reklamacji oraz numer konta bankowego, na które ma zostać przelany ewentualny zwrot należności,

- sklep nie przyjmuje przesyłek wysyłanych za pobraniem, 

- reklamacje są rozpatrywane najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od ich wpłynięcia,

- towar wadliwy (reklamowany) zostanie wymieniony na inny pozbawiony wad. W przypadku braku takiej możliwości (np. wyczerpanie stanów magazynowych) Klient otrzyma zwrot równowartości ceny produktu lub możliwość zamiany na inny produkt.

 

Zwroty:

 - klient może odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od daty otrzymania zamówionego towaru wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość - patrz Art.7 Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.),

- zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany wraz z paragonem zakupu/fakturą VAT bądź innym dokumentem potwierdzającym zakup np. wyciąg z konta bankowego. Zwracany produkt nie może nosić znamion uszkodzeń mechanicznych oraz nie może być używany,

- w przypadku chęci skorzystania z wyżej określonego prawa odstąpienia od umowy należy odesłać towar na własny koszt na adres sklepu: Virde Polska Sp. z o.o, ul. Wolności 124, 41-500 Chorzów. Do takiej przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, pełne dane teleadresowe Klienta oraz numer konta, na które sklep ma zwrócić równowartość należności za towar,

- w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki następuje sprawdzenie zwracanego produktu. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania klient zostanie poinformowany o tym fakcie drogą mailową, 

- zwrot kwoty stanowiącej równowartość za zwracany towar nastąpi w terminie do 7 dni roboczych od momentu sprawdzenia przesyłki

 

Jeżeli zwrot zostanie odrzucony z powodu uszkodzeń mechanicznych bądź oznak użytkowania produktu, przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 3 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka

Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Click Shop | Hosting home.pl